Barnledig..

Fredagen 11:e December

En barnledig helg har börjat...
Mina små troll har följt med min bror till Stockholm för att hälsa på min storasyster...och Amanda är hos sin pappa.
Alla barnen kommer hem på Söndagkväll igen så då är vi samlade igen.

Thomas var tvungen att åka iväg till Finspång och jobba lite...men han kommer hem redan imorgon förmiddag.
Jag får ont i magen..när jag tänker på att en vän till Thomas vart svårt knivhuggen på samma krog som han idag jobbar på..bara för 2 veckor sedan.
I och för sig sitter den idioten bakom lås och bom...men faran som ordningsvakter utsätts för vart så påtaglig och nära.
Är orolig varje gång han ska stå i dörren oavsett vart det är...då det finns så mycket rötägg där ute.
Men alkohol i kroppen kan stans största ängel bli djävulen själv.

Jag har själv varit utsatt för det...så jag vet.
Inte roligt alls...

Lite tårar har runnit längs mina kinder under dagen samtidigt som jag nu har ett skinande rent hem...
Det är inte alltid så lätt att städa när småtrollen hela tiden ska klänga runt benen.
Har även hunnit med en sväng till solariet...fyyy så underbart det var!!

Imorgon blir det julklappshandling för hela slanten...
Man får passa på när de små är iväg.
Sen på kvällen blir det att svira om..ut och äta och dricka gott med min älskling.
Ska bli skoj...

Men nu börjar ögonen falla ihop...dags för sängen...
Kramzz

2 kommentarer:

  1. Jättefin blogg! Har precis lagt ut en tävling om 5 st barnskor, delta gärna! =) Trevlig fredagskväll. Kram Diana

    SvaraRadera
  2. Länge sen du bloggade nu.
    Hoppas allt är bra med dig och familjen.

    Kram

    SvaraRadera