Glad

Fredagen 4 December

Efter en mycket jobbig kväll/natt...så känner jag mig faktiskt riktigt glad idag...i både kropp och själ.
Det var länge sen sist...och jag ska verkligen ta vara på dagen.

Mitt pepparkaksland som jag skulle färdigställa igår står halvklart...
Lite småfix kvar sen är det klart.

Alwin vaknade i morse för 4:de morgonen i rad med blod i hela ansiktet.
Mitt lilla troll har börjat blöda näsblod på nätterna.
Det är ju tur att man nu vet vad man ska vänta sig när man tar upp honom...det är ingen härlig syn vill jag lova.
Så det blir till att tvätta sängkläder idag med.
Det konstiga är att det bara är på nätterna detta händer...ingenting på dagarna.

Idag kommer min älskling hem...och han är efterlängtad!
Allt blir så mycket lättare när han är hemma.
Och som det ser ut nu så kommer han att vara hemma en hel vecka nu.
Härligt...

Näää...nu har mina små troll somnat en stund...ska passa på att hoppa in i duschen.

Skriver kanske lite senare om jag får tid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar