Tankelöshet

Torsdag 10 December

Mitt måeende har vänt.
Och jag börjar må bättre...inte helt ok mår jag än..men betydligt bättre än på länge.
Jag är väldigt trött hela tiden och passar på att sova så fort jag får tillfälle.
Jag kommer även på mig själv att gå undan hela tiden...jag smiter ofta in i tvättstugen eller upp på övervåningen...bara för att komma undan en stund.
Älsklingen har ju varit hemma hela veckan och det har underlättat otroligt mycket.
Trodde inte att det skulle vara så jobbigt att han jobbade borta...men tydligen så trodde jag helt fel.

Trots mitt förbättrade måeende...så blir jag så fruktansvärt irriterad på lilla minsta grej.
Idag har jag varit sur, arg och uppriktigt förbannad...men över vad tänker jag inte ta här.
Bara det att ibland kan man undra hur människor tänker.
Varför använda sina barn för att komma åt andra???

Det går jäkligt bra att sitta och gnälla och beklaga sig.
Sen visar det sig att läget inte alls var som det från början lät som...
Varför ljuga och snacka en massa dynga???


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar