Akuten...

Idag har vi varit och hälsat på min bror och hans tjej i deras nya lägenhet.
Mysig som faaaan...men i dåligt skick.

Alizia vaknade idag nästintill feberfri...men när vi kom hem på eftermiddagen så var hon jättegnällig och ville bara sitta i knät.
Tog febern och den var återigen uppe på 39.9 grader.
Ringde 1177 som tyckte jag skulle låta en läkare kolla på henne.

Jag drog på mig Thomas reflexväst och började knalla...
Väl nere på akuten...förväntade jag mig att få sitta i flera timmar men då dem såg hur hängig hon var så vi fick komma in direkt.
Dem lyssnade på lungorna ..kollade i halsen och tog prover.
Lite ansträngd andning men annars inga fel...
De tog även blod från Alwin för att kolla så att inte även han hade nåt i kroppen.

Ett snabbt besök...vilket var underbart.

Nu sover dem gott i sina sängar...
Alizia med alvedon i kroppen.

Min lilla skrutta..
Mina älskade ungar..

Nu ska jag försöka få i mig lite mat...sen är det soffan som gäller.
Blir tidigt i säng ikväll...och imorgon kommer min älskling hem...längtar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar