disco och spöken

Idag så har vi varit iväg på skridskodisco.
Nåt jippo som sponsrades av ARLA och STADIUM.

Amanda åkte skridskor i takt med en massa dunkadunka-musik...
Alwin och Alizia satt i vagnen och hoppade värre en värst.
Tror mina barn är lite smått musikskadade.

Efter ca 2 timmar på isen så var det en tjej som var väldigt trött i fötterna och förväntansfull på det som komma skulle....
Mohaaaaa....spökvandring på slottet.

Då jag är lite feg av mig så överlät jag det glatt till Thomas...som gladeligen följde med.
Jag tog istället tvillingarna och satte mig på bussen hem.
Väl hemma fixade och donade jag lite...och fixade käk som var klar när mina stelfrusna spökletare kom hem....
Det hade varit en spännande vandring i alla mörka vrån på slottet...men även riktigt läskigt emellanåt....

Nu ska jag krypa ner i sängen då jag ska upp tidigt imorgon för att åka och hämta lilleman i Katrineholm...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar