Fredagen den 13:de

En sjuk liten Alizia myser med syrran i soffan..



Fredagen den 13:de
Den STORA otursdagen för många.
Jag har tidigare alltid haft otur den dagen...men inte så ofta längre...tror faktiskt inte det beror på just dagen utan mest på min klantighet.
För jag slår sönder och slår mig lika mycket alla andra dagar.
Tihi...

Själv är jag född fredagen den 13:de...på långfredagen...i farstun!!!
Men jag har ändå lyckats väldigt bra här i livet.
Jag har en underbar sambo och 4 underbara trollungar som jag älskar av hela mitt hjärta.
Kan det bli bättre???

Nu börjar vi bli friska här hemma...bara Alizia just nu som fortfarande har en feber som ökar trots alvedon.
Så får se om jag ev. måste åka iväg med henne sedan för att låta en doktor titta på henne.
Nu är det snart en vecka med feber...men tidigare har alvedon hjälpt...men inte idag.
Vill bara sitta i knät...väldigt hängig och ingen ork till nåt.
Amanda är frisk igen sånär som lite hosta...den hänger kvar även hos mig.

Skriver senare ikväll...
Kram...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar