Status...

Måsvägen 30C har förvandlas till en sjukstuga.

Det är två stycken mycket varma små kroppar som ligger i varsin säng på övervåningen.
Trots alvedon så ligger tempen på runt 39 grader.
Hostan börjar komma lite smått på dem med...men inget dem besväras av just nu.

Även Amanda har fått nån släng av det hela...men hon har halsont och en fruktansvärd magvärk.
Så det vart en hemmadag för henne...

Jag mår bättre men absolut inte bra.
Fortfarande feber och allmänt hängig...
Hostan blir jag snart galen på...några lungor har jag dock inte kvar i kroppen då jag hostat dem upp dem...
Näääädå...men det känns iallafall som det.

Så om det nu inte är baconsjukan jag åkt på så är det jag som på måndagmorgon går och tar spruta...för sämre än så här vill jag inte bli.
Jag får lägga min spruträdsla åt sidan...vilket inte blir lätt.
Nån som vill följa med och hålla mig i handen???

Tankarna har gått fram och tillbaka om detta...men nu har jag tagit ett beslut iallafall.
Hoppas på at jag får med mig Thomas också...

Nä...nu ska jag tillbaka till soffan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar