Usch...

Usch...jag mår inget vidare just nu.
Tempen på mig är just nu högre än vad jag orkar med...39.6...
Värst är det onda i varenda led i hela kroppen...kan knappt röra mig...inte ens sitta.
Hostan känns som om den ska dra med sig lungorna ut...
Blääääää...hatar att vara sjuk....och så här dålig var det länge sen jag var.
Jag knaprar alvedon och panodil....för att få bort det värsta onda.

Baconsjukan har slagit mig i tanken...
Men jag tror att dem flesta kommer att åka på den oavsett om man vaccinerar sig eller inte

Och mitt upp i allt det här är jag ensam hemma med barnen.

Jag låg förut och drömde mig bort till tiden innan jag fick barn.
Då kunde man tillåta sig själv att vara sjuk ett par dagar...det funkar inte riktigt nu.´

Nu ska jag krypa ner i soffan ...
Hoppas att jag känner mig bättre imorgon..

1 kommentar:

  1. Hej! Vad kul att du ger dig till känna inne i min blogg - alltid kul att veta vilka som läser, hoppas du kommenterar lite mer i fortsättningen :-) Ang tomtedräkt så fick vi idag tag på en så nu är julkortsfotograferingen räddad - men jättetack för tipset! :-) Ha en härlig kväll och krya på dig stackare! Kram Carolina

    SvaraRadera