3 Oktober

Ja må hon leva..Ja må hon leva...
GRATTIS svärmor Lotta på födelsedagen.

Det var en trött sambo jag slet upp ur sängen imorse för avfärd mot Lek och buslandet.
Kanske ingen hit när man varit ute och ölat dagen innan.
Men barnen hade skoj...och det är huvudsaken.

Men att någonsin åka dit ensam med 4 ungar tänker jag INTE utsätta mig för.
Amanda åt ett håll..William åt ett annat och tvillingarna ska vi inte tala om.
Alwin var helt salig...
Bollhavet var skitskojigt...

Vi skulle egentligen ha tagit ett stopp vid Pizza hut men hela himlen öppnade sig och att sitta där med dyngsura och övertrötta barn gick inte så vi tog beslutet att istället åka hem och äta pizza hemma.

Just nu sover alla barnen gott i sina sängar och jag har precis vaknat efter att ha däckat på soffan under "körslaget".
Man blir trött av att vara iväg...men mitt måeende ska inte sätta stopp för roliga äventyr.

Imorgon kommer svärisarna hit...William ska med dem hem.

Nu är det dags för bingen...
Natti natt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar