Sovmorgon...

Trots att klockan inatt flyttades tillbaka en timme så fick jag helt oförväntat sovmorgon...klockan var över 06 när mina små troll slog upp sina blå.
Jag hade förberett mig på en alldeles för tidig morgon men jag tackar som ödmjukast för sovmorgonen.

Amanda kom ner strax efter 8.30...de små hade jag lagt för lite morgon vila...och jag slumrade till i soffan medans hon satte sig vid datorn och pula lite.

Frukost hann vi slänga i oss lite snabbt innan min far..Elisabeth och bror kom och fikade.
Sonny tog med sig Amanda och spelade lite bowling.
Så huset är tomt och tyst.
De små sover middag och jag ska vika lite tvätt...eller inte så lite heller.

Ha en bra dag..skriver kanske lite senare.

Saknar min älskling också...
Det är jobbigt när han är borta...men bara att gilla läget.
Då Thomas from 1 November börjar arbeta på annan ort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar