Ångest...

Att sorgen blir lättare ju längre tiden går...kanske är sant men saknaden efter dig min älskade mamma kommer ALDRIG försvinna.

Ångesten börjar sakta men säkert krypa sig fram genom min kropp och har snart nått sitt mål....mitt hjärta.
Mitt inre håller på att svämma över efter saknaden av dig.
Vill ha dig tillbaka....vill kunna ringa och tala om hur mycket jag faktiskt ÄLSKAR dig.
Men nu finns du inte här och det gör min tillvaro olidlig just nu.
Saknar dig så förbannat mycket.

R.I.P älskade Mamma

Min tid just nu går åt till att faktiskt försöka ta mig igenom dagarna så gott det går...
Trots att det gått 4 år sedan DU togs ifrån oss så är det fruktansvärt jobbigt emellanåt.

1 kommentar:

  1. Nu var jag allt snabb att hitta hit, tack för adressen som jag hittade på Fejjan =)

    Usch vad sorgligt att du inte har din mamma i livet. Beklagar sorgen. Förstår om sorgen blir värre när det är årsdagar och liknande. Hoppas dina barn och din sambo kan ge dig några glädjeämnen imorgon, så det inte bara blir sorg.

    Snart kommer vi till er, ser fram emot det.
    Ha det så bra! Kram

    SvaraRadera