Barnledigt

Idag så kom Farmor och kidnappade mina små troll.
Saknaden är total men lite ensamtid med älsklingen var på tiden.
Trots att vi inte gjort något speciellt...så har det bara varit vi två...inga små!!!

Vi tog en sväng ut till Marieberg...vilket jag upplevde som en stor besvikelse.
Det var första gången jag var där sen dem började att bygga om...vilket var för 2 år sedan.
Men jag tyckte verkligen inte om upplägget...men det kanske är en vanesak.
Ute på Marieberg käkade vi lunch och tog varsin öl...sen gick vi vidare till IKEA.

Brorsan var så snäll och kom ut och hämtade oss där så att vi slapp släpa alla kassar på bussen.
Vi följde med hem till min far som idag fyllde 59år och fikade lite.

Väl hemma slängde vi oss på soffan med en flaska vin...lite gott tilltugg...en film och varandra förstås.

Nu ska vi krypa ner i sängen och sova länge...utan att behöva gå upp imorgonbitti...

Sov gott...

1 kommentar:

  1. Myyyys med egen tid.
    Men visst är det härligt när de kommer hem igen =)
    Kram kram

    SvaraRadera