Dessa små huliganer tyckte för tredje morgonen i rad att det var dags att kliva upp kl 03.30...
Vilket ni kanske förstår att jag absolut inte hade.
Men det var bara att dra på sig morgonrocken och kliva upp om än väldigt trött.

Varför ska det vara så svårt att sova lite längre.
Nån som har något bra tips???

Nästa vecka ska svärmor kidnappa mina små gryn i minst 2 nätter....fyyyy vilken saknad....men vad härligt det ska bli att slippa gå upp när andra vanliga människor sover sött i sina sängar.
Och sova gott kommer jag nog göra...för någon semester kommer det inte att bli...då vi ska möblera om och göra iordning hela övervåningen så trött kommer jag nog vara...


Nog för att det faktiskt kan vara lite mysigt att sitta under en filt i soffan med en kopp chaite...tända ljus och gladlynta barn på golvet.

Men oftast sitter jag med supergnälliga bebisar i knät för att de fortfarande är trötta och faktiskt hade kunnat sova ett par timmar till.


Men om ett par år får jag väl istället slita upp dem ur sängarna....tihi!!!
Världsliga problem...


Idag ser det ut att vara himla kallt ute...så jag funderar på att baka lite bullar.
Kanske att jag orkar med att fixa iordning alla kläder som ligger...ska försöka sätta ut dessa på annons.
Då jag iallafall har gjort mitt för världen och inga fler barn ska ha.


Ha en superbra Lördag...

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar