Uppe med tuppen...

Min morgon började redan kl 04.47 då Alwin tyckte att det var dags att gå upp.

Vi tog med oss täcket ner i soffan och lade oss och tokmös massor till barnprogrammen...lagom tills vi höll på att somna om så vaknade det andra lilla trollet så det var bara att ge upp.

Och jag blev ju inte direkt jublande glad när jag läste morgontidningen och fick upplysningen om att man ställer tillbaks klockan 1 timme inatt...TJO...vad skoj!!!

Alltså är det bara att räkna med att få stiga upp VÄLDIGT tidigt imorgon.

Amanda skulle ju som sagt spela innebandymatch idag...men då hon totalvägrade göra som hon blev tillsagd så missade hon det.
Istället för att jag skulle kunna vila lite middag medans tvillingarna sov middag och hon var iväg så måste jag nu sitta och lyssna på gap och skrik i massor.
Jag försöker att vara så pedagogisk jag bara kan...men snart fungerar det inte längre.

Vet inte hur länge till jag orkar med detta....
Vad gör jag för fel..???

Just i detta nu rinner mina tårar...

Det är ju absolut underbart att Thomas är bortrest också...jag har ingen att bolla detta med just nu.
Ingen som förstår hur illa det faktiskt är här hemma.

1 kommentar:

  1. Usch vad jag tycker synd om er. Både dig och din dotter. Hon måste ju må riktigt dåligt för att bete sig som hon gör. Och hur du mår ska vi väl inte prata om kanske...
    Jag tror inte du gör något fel, du verkar vara en lugn och bra mamma. Fortsätt med det.

    Funkar hålla fast och inte säga något alls-metoden på en 12-åring ?
    Jag vet kompisar som gör så på sina hysteriska barn men de är inte riktigt så gamla som Amanda.
    Bara sitta och klappa och hålla fast tills det går över.

    Hoppas verkligen att ni får den hjälp ni behöver, och det snart.

    Stor kram

    SvaraRadera